Pierwsza Pomoc Strategiczna
Szybko się rozwijacie, zatrudniacie nowe osoby, zdobywacie nowe rynki, ale ciągle zdarzają się fakapy komunikacyjne. Usuwanie postów, materiałów, niszczenie wydrukowanych reklam… To o czym jest Wasza marka, istnieje być może tylko w głowie Szefa.
- Analiza www pod kątem nieścisłości komunikacyjnych.
- Wyłonienie Unique Selling Point (USP) z obecnej komunikacji + wytyczne dla Zespołu i Zarządu.
- Wyłonienie Reason To Believe (RTB) z obecnej komunikacji + wytyczne dla Zespołu i Zarządu.
- Warsztat strategiczny dla Zespołu i Zarządu (4h). Online lub Offline.
Poukładanie Działającej Marki
Działacie w jednym dość spójnym kierunku, czujecie, że jest dobry. Wiecie o czym mówi Wasza Marka, ale nie umiecie tego powiedzieć zwięźle (np w 40 sekund), a obudzeni w nocy nie będziecie potrafić określić dlaczego jesteście lepsi niż konkurencja.
- Wszystko co w Pakiecie: Pierwsza Pomoc Strategiczna, plus:
- Reverse Engineering Strategiczny – zbadanie obecnej strategii komunikacji marketingowej na podstawie strony www, social media, prospektów, kontaktu z BOK.
- Warsztat z Zarządem omawiający wynik Reverse Engineeringu Strategicznego (4h) Online lub Offline
- Warsztat z Zespołem i Zarządem pt. „jakiej marki chce nasz Klient”
- Podstawowe wytyczne strategiczne dla Marki, Zespołu i Zarządu w postaci Ściągi do codziennego używania.
- Wytyczne kreatywne dla stosowania RTB i USP
Nowa i Pełna Strategia Marki
Wasza organizacja wie, że Strategię Komunikacji Marki trzeba mieć, że daje przewagę nad konkurencją i układa procesy firmie. Potrzebujecie jednak zrobić to na nowo i bardzo profesjonalnie.
- Wszystko co w Pakietach: Pierwsza Pomoc Strategiczna oraz Poukładanie Działającej Marki, plus:
- Research branży i konkurencji.
- Nowe Pozycjonowanie marki na podstawie researchu branży.
- Nowe USP.
- Nowe RTB.
- Dokument Strategii marki z zaawansowanymi wytycznymi i formularzami pracy i oceny działań.
- Szkolenie wdrażające strategię w Zespole.
- Szkolenie dla Zarządu z onboardingu Strategii.
- Szkolenie utrwalające po pierwszym kwartale